Wil je snel fitter / sterker / strakker worden met korte trainingen die ook nog eens leuk zijn?

Een priveles crossfit-methode wijkt af van de traditionele kracht en conditie training en is voor íedereen (ongeacht leeftijd of beginniveau). Snel sportieve doelen behalen, met korte workouts (+/- 15 min) in kleine groepen, onder leiding van een personal trainer. Uw doelen staan centraal, maar het is wel van belang dat u gemotiveerd bent, anders wordt u niet eens toegelaten… Uit het feit dat u op deze site terecht bent gekomen blijkt dat het met uw motivatie wel goed zit.

Bij CrossFit “niet tevreden, oude lichaam terug garantie”

Wat is de minste tijd die ik moet besteden aan trainen om het best mogelijke resultaat te krijgen?

Méér is niet beter, beter is beter!

Waarom is CrossFit iets voor mij?

CrossFit is voor iedereen (jong en oud) die niet tevreden is over de huidige voortgang van zijn/haar sportieve doelen (bijv. goede voornemens) én voor sporters die juist een aanvulling zoeken op hun huidige sportbeoefening om sterker en fitter te worden, maar hier niet al te veel tijd aan kwijt willen zijn. Met de CrossFit trainingsmethode (Amerikaans concept), welke afwijkt van de traditionele kracht en conditie training, vindt u de perfecte sport, waarbij u snel het gewenste resultaat bereikt. In tegenstelling tot de onpersoonlijke massa-fitnesscentra en de veelbelovende sportproducten van tv-reclame’s, biedt CrossFit juist de motiverende teamspirit van trainen in een groep en de aanwezigheid van een personal trainer die u begeleidt voor, tijdens en na de training. Workouts duren slechts +/- 15 minuten en zijn individueel, op eigen tempo en intensiteit.

1. Small group training: alleen trainen kan minder motiverend zijn en wordt vaak als saai ervaren. Bij CrossFit werkt u de workouts wel individueel af (op uw eigen tempo en intensiteit), maar ontstaat wel het teamgevoel, omdat u elkaar blijft motiveren en aanmoedigen voor, tijdens en na een workout.

2. Big results: resultaten blijven vaak uit bij veel andere trainingsvormen, waardoor uw motivatie zakt en u stopt. CrossFit biedt korte workouts (+/- 15 minuten) die zeer effectief zijn, waarbij u wél snel resultaat zult zien. Wij bieden “niet tevreden, oude lichaam terug garantie”…

3. Personal trainer: vragen als “Welke oefeningen moet ik wanneer doen? Hoeveel rust pak ik tussendoor? Welke voeding draagt bij aan mijn herstel?” worden weggenomen door een ervaren trainer die precies weet wat goed voor u is om uw persoonlijke doelen te halen. (afvallen, er beter uitzien op het strand, fitter en sterker worden, CrossFit als aanvulling op bijv. korfbal, atletiek, voetbal etc.)

Boek nu je personal training Crossfit met een personal trainer.